Til Finsehytta
Fottur

Gruppetur til Finsehytta

Finsehytta er et utmerket sted for møter, kick-off, kurs, firmaturer, skoleturer, tur med barnehagen, hjemmekontor og en rekke andre turer. Vi tilbyr egne gruppepriser på opphold til mer enn 10 personer arrangert gjennom organisasjoner og bedrifter. Har du et konsept eller en ide du ønsker å diskutere med oss? Ring oss på tlf: 56 52 67 32 for en uforpliktende samtale.

Tips til gruppetur til Finsehytta

På tur med skolen eller barnehagen til Finsehytta
Kom deg ut-dagen. Vinter. Artikkel

På tur med skolen eller barnehagen til Finsehytta

I løpet av året har vi besøk av en rekke skoleklasser og barnehager, både på vinterstid og sommerstid. Dette er noe av det hyggeligste vi som vertskap opplever i løpet av året, og vi alltid ser fram til.

Legg neste samling til Finsehytta - der vest møter øst
Personer som sitter i en sitter på stoler rundt et bord DNTs tilbud

Legg neste samling til Finsehytta - der vest møter øst

Organisasjoner og andre grupper
Basecamp 2019 (16-19år) Artikkel

Organisasjoner og andre grupper

Kontakt oss på Finsehytta
Bestyrerne utenfor Finsehytta med norsk flagg

Kontakt oss på Finsehytta

Vertskap på Finsehytta er Sonja Rykhus og Rune Sundt. Har du spørsmål til oss rundt din bestilling, turtips eller annet, så er det bare å ta kontakt via e-post eller per telefon.

Les videre